سعید اوحدی عصر پنجشنبه در حاشیه تجمع «دختران انقلاب» در میدان امام حسین(ع) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: برنامه ها ویژه کودک و نوجوان، جوانان، دانشجویان و بانوان در مناطق مختلف تهران با رویکرد مشارکت دستگاه های مختلف اجرا می شود.
وی افزود: همچنین به علت تقارن ایام فاطمیه با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، برنامه های ویژه ای برای بانوان از جمله «نقش زن در دوران جنگ، حماسه آفرینی زنان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نقش زن در ایثار و مقاومت و زن در دفاع مقدس» تدارک دیده شده است.
رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از برگزاری بزرگترین تئاتر در میدان ولیعصر پایتخت خبر داد و گفت: با همکاری موسسه ریحانه النبی(س) همزمان با 12 بهمن ماه به مدت 20 شب با 500 اجرا و هنرنمایی 30 هنرمند، کوچه های بنی هاشم طراحی شده است که از ساعت 17 عصر میزبان شهروندان خواهند بود.
وی افزود: تئاتر خزان ارغوان در شهرک غرب با موضوع «انقلاب، داعش و پیروزی ها» و در چند نقطه از شهر تهران و تئاتری با عنوان« صورت های تاریک » در پردیس بر روی صحنه می رود.
وی، همایش چله نگاران انقلاب، تقدیراز زنان انقلاب و خانواده های شهدا به ویژه همسران آنان، ویژه برنامه فصل رویش، آفرینش های ادبی، محفل شعرخوانی اهل بیت(ع)، سیری در ادبیات انقلابی، اجرای40 گروه سرود انقلابی در ایستگاه های مترو
و سایر موارد را از دیگر برنامه های متنوع در دهه فجر برشمرد.
اوحدی با بیان این که 6 برنامه با 61 اجرا نیز درحوزه قرآنی برگزار می شود گفت: نمایشگاه قرآنی، نقش قرآن در منظومه فکری امام راحل و رهبرمعظم انقلاب اسلامی و محفل انس با قرآن در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: فرهنگسرای انقلاب در جوار مرقد امام راحل(ره) 12 بهمن ماه افتتاح می شود.
به گفته رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهرانٰ در 400 مدرسه پایتخت، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسخگویی به شبهات صورت می گیرد.
تهرام/8138/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.