دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا، کشتی فرنگی جام تختی و مسابقه فوتبال بین تیم های رئال مادرید - خیرونا، تاتنهام – چلسی و آرسنال – منچستریونایتد به صورت زنده و مستقیم از رادیو ورزش پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش، اطلاعات کامل پخش زنده و مستقیم مسابقات ورزشی از شبکه رادیویی ورزش در تاریخ چهارم و پنجم  بهمن به شرح زیر است:

پنجشنبه 4 بهمن از ساعت 16:30 با گزارشگری مهرزاد عطاران و تهیه کنندگی محسن افضلی، مسابقه فوتبال بین تیم‌های ویتنام - ژاپن پخش می شود.

از ساعت 19:30 همین روز با گزارشگری علی اکبر ارمنده، اجرای خسرو والی زاده و تهیه کننده گی احمدرضا طاهری، مسابقه فوتبال بین تیم‌های ایران و چین پخش می شود.

همچنین از ساعت 23:15 با گزارشگری هوتن خداپرست و تهیه کنندگی حسین سلطانی، مسابقه فوتبال بین تیمهای رئال مادرید – خیرونا و  تاتنهام – چلسی پخش می شود.

جمعه 5 بهمن از ساعت 14:00 با گزارشگری سعیدرضا میرزاشفیع ، اجرای غلامعلی پیرایرانی و تهیه کنندگی فرما غریب نژاد، رقابت های رده بندی و فینال مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در اندیمشک پخش می شود.

از ساعت 16:30 همین روز با گزارشگری علی اکبر ارمنده، اجرای مهدی نیلاش و تهیه کننده گی سیدمسعود نجات، مسابقه فوتبال بین تیم‌های کره جنوبی و قطر پخش می شود.

همچنین از ساعت 19:30 با گزارشگری خسرو والی زاده و تهیه کننده گی صدف سبحانی، مسابقه فوتبال بین تیم‌های امارات و استرالیا پخش می شود و سرانجام از ساعت 23:30 با گزارشگری مهرزاد عطاران، مسابقه فوتبال بین تیم‌های آرسنال و منچستریونایتد از طریق موج اف ام ردیف 92 مگاهرتز تقدیم علاقه مندان فوتبال می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.