به گزارش ایرنا، عبدالرضا گلپایگانی روز سه شنبه در نشست خبری همایش نما در جمع خبرنگاران افزود: در کمیته های خاص درخصوص استفاده از شیشه در نما ضوابطی به طراحان اعلام شده است.
وی اظهارداشت: برای مثال در مواردی مانند نبش اتوبان حکیم و همت که تابش آفتاب ممکن است موجب ایجاد خیرگی شود ضابطه خاص دارد که تذکرات لازم در این باره داده شده است.
گلپایگانی با اشاره به اینکه محدودیت هایی در این زمینه وجود دارد اضافه کرد: حداکثر سطح برای اجرای نمای شیشه ای در ساختمان 60 درصد است.

*بیمارستان امام خمینی پروانه ساخت ندارد
در ادامه حمید موسوی مدیرکل اداره معماری و ساختمان شهرداری تهران در پاسخ به اینکه بسیاری از ساختمان ها از جمله بیمارستان امام خمینی (ره) از محدودیت های مربوط نمای شیشه تبعیت نمی کند تصریح کرد: متاسفانه ورود افراد غیر مرتبط به حوزه ساخت و ساز یکی از ضعف های این حوزه است و بیمارستان امام براساس توافق ضمنی در حال ساخت است.
وی ادامه داد: شهرداری تهران چندین مرتبه به این بیمارستان اخطار داده و متاسفانه این بیمارستان حتی پروانه نداشته و مسائل مهمتر از بحث نما دارد.
موسوی از دست اندرکاران این بیمارستان درخواست کرد فرآیند صدور پروانه ساخت و ساز را طی کنند و قول می دهیم در فضای VIP مساعدت های لازم را انجام دهیم.

ادامه دارد....
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.