به گزارش ایرنا ، بهمن خطیبی شامگاه دوشنبه در جمع نمازگزاران مسجد پنج تن آل عبا(ع) پوئینک قرچک گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و مسئولان موظف به پاسخگویی مستقیم به آن ها هستند.
وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به سبب حضور مردم در صحنه محقق شده و مسئولیت ها در این نظام الهی تنها به دلیل رفع مشکلات مردم ایجاد شده است.
وی اظهار داشت : مردم ایران اسلامی ولایتمداری خود را با پیروی از سیره و سنت حضرت زهرا نشان داده اند و در سخت ترین شرایط ، در صحنه مقابله با توطئه های دشمنان حضور داشته اند بنابراین مسئولان موظفند تا با حفظ همدلی و وحدت ، مشکلات آنان را از نزدیک دیده و برای رفع آن برنامه ریزی کنند.
سرپرست فرمانداری قرچک تصریح کرد:تحریم ها و فشارهای اقتصادی چهل سال گذشته نتوانسته تا مردم را از انقلاب و هویت دینی دور کند و بی توجهی به آنان ظلم بزرگی به انقلاب است.
خطیبی اظهار داشت : امروز که دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند تا با اعمال فشارهای اقتصادی ، مقاومت مردم را در هم شکنند ، همگان موظفند تا با عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت های تولیدی داخلی ، کشور را از بحران های پیش رو عبور دهند.
وی با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : استکبار جهانی که در خیال خام خود ، تلاش داشت که ملت ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را نبینند با چشم خود حضور پرشور مردم در مراسم ایام الله دهه مبارک فجر به ویژه راهپیمایی روز 22 بهمن را نظاره گر خواهد بود.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 // 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.