مسعود ثقفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این نمایشگاه به همت شورای هماهنگی موسسان مدارس غیردولتی شهر تهران و با حمایت سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش، از پنجم تا هشتم اسفند در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.
وی، معرفی دستاوردها و موفقیت های بخش غیردولتی در حوزه تعلیم و تربیت، تقویت رویکرد پژوهش محوری و مهارت آموزی در مجموعه مدارس غیردولتی، کمک به توسعه کمی و کیفی مدارس و مراکز غیردولتی، افزایش سهم بخش غیردولتی و ارایه ایده های نوین آموزشی و تقویت در جهت دستیابی به اهداف متعالی تعلیم و تربیت را از اهداف برپایی نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی و صنایع آموزشی وابسته عنوان کرد.
ثقفی افزود: تبادل تجربیات موسسان و مدیران در امر مدرسه داری و پاسخگویی به نیازهای روز دانش آموزان، معرفی و ارایه خدمات و محصولات شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های (کسب و کارهای نوپا) آموزشی، معرفی و ارائه محصولات و تولیدات آموزشی و فناوری های نوین جهت تسهیل یادگیری و موفقیت های دانش آموزان از دیگر اهداف این نمایشگاه است.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه امکان بازدید از نخستین نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی و صنایع آموزشی وابسته برای تمامی مدارس غیردولتی و دولتی فراهم است، اظهارداشت: در پایان این نمایشگاه با استفاده از شاخص ها و محورهای ارائه شده در خصوص ارزیابی از مدارس غیردولتی اقدام خواهد شد.
ثقفی گفت: تمامی مدارس و مراکز غیردولتی پایتخت برای ثبت نام و حضور در این نمایشگاه می توانند به نشانی اینترنتی www.tehranedu.ir سایت رسمی آموزش و پرورش تهران مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، از یک میلیون و 200 هزار دانش آموز شهر تهران، 200 هزار نفر در یکهزار و 716 مدرسه غیردولتی تحصیل می کنند.
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.