به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه یازده، 29 دی هر سال یادآور حماسه و مقاومت ملتی مظلوم است که با دست خالی و در اوج تنهایی یکی از مجهزترین ارتش های جهان را به زانو در آوردند و روح تازه ای به کالبد گروه های مقاومت دمیدند.
به مناسبت دهمین سالگرد روز غزه، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 11 با مشارکت دانشگاه افسری امام علی(ع) همایش غزه تا یمن، نماد مقاومت را روز یکشنبه ۳۰ دی ساعت ۷ صبح با حضور سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در محل این دانشگاه برگزار می کند.
اوحدی در این همایش با محوریت مقاومت و پیوستگی آن در محور مقاومت غزه تا یمن از ابعاد مختلف و دلایل لزوم مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و سیاست های آن در منطقه سخنرانی خواهد کرد.
تبیین پیروزی چشمگیر و بازخوانی حماسه بزرگ محور مقاومت و انتقال تجارب ارزشمند معنوی آن به دانشجویان و بررسی تشابهات مقاومت غزه با مقاومت مردم یمن از جنبه های مختلف اعتقادی و حماسی از اهداف همایش غزه تا یمن، نماد مقاومت است.
ادای احترام و نثار گل به مزار 6 تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه افسری امام علی(ع) با همراهی گروه موزیک نظامی و پخش کلیپ با موضوع محور مقاومت و تجلیل از خانواده سه تن از شهدای ارتش بخش های دیگر این مراسم است.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.