به گزارش ایرنا ، سردار علی فضلی سه شنبه شب در آیین یادواره 212 شهید کارمند شهرستان شاهرود درمسجد قرآن این شهر افزود : به فرموده فرمانده کل قوا هر کس که قلبش برای اسلام بتپد بسیجی است ، حتی اگر نامش در فهرست بسیج ثبت نشده باشد.
وی عشق ورزی مردم ایران به اسلام و ولایت را عامل بیمناکی دشمنان خواند و گفت: مردم ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی آزمون های بسیاری را پشت سرگذاشتند و به هر میزان که پیشرفت کردند دشمنی استکبار هم سازماندهی تر شد.
سردار فضلی با برشمردن برخی توطئه های استکبار جهانی علیه مردم ایران گفت: ایجاد ناامنی در نظام نوپای جمهوری اسلامی ، راه اندازی گروه های ترور با استفاده از منافقین ، جنگ تحمیلی و تحریم ها از مهم ترین آنهاست.
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: امروز تفکر بسیجی در گیتی گسترده شده و روحیه شهادت طلبی باعث شده تا جبهه مقاومت در همه نبردها با عوامل استکبار پیروز شود.
وی به نبرد مردم یمن با ائتلاف آمریکایی - سعودی اشاره کرد و گفت: امروز برغم همه ناجوانمردی ها ، نیروهای یمنی با کمترین امکانات چند سال در برابر ارتش های مجهز این ائتلاف مقاومت کرده و پیروزی های بزرگی نیز بدست آورده اند.
سردار فضلی به بخش هایی از دوران دفاع مقدس هم اشاره کرد و گفت: رزمندگان اسلام با رشادت فراوان در برابر ارتش بعث عراق که از سوی شرق و غرب حمایت می شد ایستادگی کرده و حتی یک وجب از خاک کشور را بدشمن ندادند.
وی گفت: دشمن در شرایط کنونی از شیوه های گوناگون برای مبارزه استفاده می کند، امام (ره) در اوج دفاع مقدس اعلام کردند از دشمن اصلی یعنی آمریکا نباید غفلت شود.
به گفته وی ، آمریکا همچنان دشمن شماره یک جمهوری اسلامی بوده و بر دشمنی هایش افزوده است.
سردار فضلی به رشادت مردم شاهرود در دفاع مقدس و دفاع از حرم هم اشاره کرد و گفت: قلب مردم شاهرود برای اسلام می تپد ، گواه این ادعا تقدیم یکهزارو 200 شهید است.
در این آیین فرماندار شاهرود هم گفت: شهدا با تقدیم جان شیرین خود آرامش ، آزادی و عزت را به مردم ایران دادند.
محمد کرم محمدی افزود : باید از خدا بخواهیم مارا قدردان خون این شهدا قرار دهد.
وی سردار فضلی را شهید زنده انقلاب خواند و گفت: همه سرداران دفاع مقدس بزرگی و ابهت را به این آب و خاک دادند .
معاون استاندار سمنان با بیان این که ملت ایران بهای سنگینی برای آزادی خود پرداخت کرده اند، افزود : مادر کنار همه ستمدیدگان و مستضعفان جهان قرار داریم.
1023/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.