به گزارش ایرنا، در این آئین که روز یکشنبه در کانون هدایت آموزش و پرورش ورامین برگزار شد، از نفرات برتر این جشنواره تقدیر به عمل آمد و آثار برگزیده در قالب نمایشگاه گروهی در معرض دید عموم قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلات جنوب شرقی استان تهران در این مراسم گفت: فراخوان جشنواره نقاشی آب مساوی زندگی با هدف فرهنگ سازی مصرف بهینه آب از مهرماه امسال اعلام شد که طی آن 4 هزار و 197 نقاشی دانش آموزی از شهرستان های ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت به دبیرخانه جشنواره ارسال و 31 نقاشی به عنوان آثار برتر به اختتامیه راه یافتند.
علیرضا کارگری افزود: سرمایه‌گذاری فرهنگی بر روی دانش آموزان که نسل آینده ساز کشور محسوب می شوند، سبب تغییر رفتار در کل جامعه می شود که یقینا این مهم می تواند به کاهش و بهبود مصرف آب منجر شود.
کارگری با تأکید بر لزوم توجه به اجرای طرح های شبکه جمع آوری فاضلاب گفت: 70 درصد از آب مصرفی، به فاضلاب تبدیل می‌شود و با تصفیه آن، آب مجددا وارد چرخه مصرف کشاورزی می شود از این رو از شهروندان ورامین درخواست می شود تا با خرید انشعاب فاضلاب، شرکت آبفا را در اجرا و تکمیل این پروژه یاری رسانند.
شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی، تأمین آب مورد نیاز شهروندان ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت را برعهده دارد.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.