به گزارش ایرنا، رسول کشت پور روز یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های مشارکتی عمومی خصوصی منطقه (مجموعه تفریحی و گردشگری بام پرواز (fly land)، پارک حشرات غول پیکر و کنسرت هال هتل اسپیناس پلاس) در جمع خبرنگاران افزود: این پیست در زمینی به مساحت 13 هزار و 700 متر مربع احداث شده و شامل دو خط بزرگسال به طول 170 متر و 140 متر و پیست مخصوص کودکان به طول 40 متر است.
وی با بیان اینکه این پیست قابلیت استفاده در تمام فصول را دارد اظهارداشت: پیست تیوب سواری بام پرواز با توجه به آخرین روش ها و استانداردهای جهانی پروژه ای کم نظیر در دنیاست که در ساخت آن از کفپوش برف مصنوعی کشور ایتالیا استفاده شده و کلیه مراحل طراحی و اجرا توسط نماینده انحصاری شرکت ژئواسکی ایتالیا در ایران ' انجام شده است.
شهردار منطقه 2 با تاکید بر اهمیت در نظر گرفتن فضاهای مناسب تفریحی و فراغتی برای شهروندان ، استفاده از استانداردهای جهانی را در ساخت این پروژه ها را ضروری دانست.
وی در ادامه به پروژه ملی پارک موضوعی حشرات غول پیکر گفت: این پارک به عنوان اولین، بزرگترین و کاملترین پارک حشرات خاورمیانه با تلاش شبانه روزی 100 نفر از متخصصان علمی و پژوهشی، مهندسین داخلی و خارجی، هنرمندان و طراحان صحنه های سینمایی و تلوزیونی و سازندگان دکورهای عظیم در بخش های متنوع موضوعی حشرات و خزندگان در حال احداث است.
شهردار منطقه 2 اضافه کرد: کلیه اقدامات لازم در خصوص مباحث ایمنی و HSE (بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست) در پیست تیوب سواری چهار فصل رعایت شده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به موانع و محدودیت های مالی شهرداری تهران بهترین راه حل توسعه فیزیکی و عمرانی شهر استفاده از روش های مشارکت عمومی_خصوصی است.
تهرام/9353//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.