به گزارش ایرنا ، انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه در دیدار با خانواده معظم شهید ابوالفضل راه چمنی از شهدای مدافع حرم شهرستان پاکدشت افزود: اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون خون شهیدان ، ایستادگی و مقاومت مردم و هدایت های رهبر معظم انقلاب و امام راحل است و توجه به این اصول می تواند مسیر را برای رشد و تعالی نظام هموار سازد.
وی اظهار داشت : شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس ، به هنگام و در لحظه با حضور در عرصه مبارزه حق علیه باطل ، از کیان و عزت ایران اسلامی دفاع کردند و بالندگی امروز جامعه اسلامی ، مدیون از خودگذشتگی آنان است.
وی افزود : خانواده شهدا نه تنها با پرورش فرزندانی خداجوی و تقدیم آنان در راه اسلام ، از ایران اسلامی حراست کردند که پس از شهادت فرزندان خویش ، پرچمدار فرهنگ ایثار و شهادت شده و اجازه ندادند که این فرهنگ در جامعه اسلامی مهجور بماند.
استاندار تهران خدمت به خانواده معظم شهدا را وظیفه مسئولان دانست افزود: تمامی مسئولان باید با سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، به امورات آنان رسیدگی کرده و در مسیر خدمت رسانی به مردم ، از آنان مدد بطلبند.
محسنی بندپی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مدافع حرم و تجلیل از ایثار آنان گفت: شهدای مدافع حرم ، با ولایت مداری و شناخت صحیح توطئه دشمن ، پای در میدان مبارزه با گروه های تروریستی تکفیری داعشی گذاشته و با خون خود از حریم ولایت دفاع کردند.
وی تأکید کرد: هراس دشمنان نظام از حمله نظامی و مقابله سخت با ایران اسلامی ، ناشی از اتخاذ راهبرد گسترش جبهه مقاومت به خارج مرزها و روحیه سلطه ناپذیری ملت ایران است که شهدای مدافع حرم این مهم را با خون خود عینیت بخشیدند.
شهید ابوالفضل راه چمنی در دوم اسفندماه سال 1364 به دنیا آمد.
این شهید سرافراز ایران اسلامی پس از 8 بار اعزام به سوریه در 16 فرودین ماه 1395 بر اثر ترکش خمپاره در العیس جنوب غرب حلب به فیض شهادت نائل آمد.
پیکر پاک شهید راه چمنی در گلزار شهدای روستای ارمبویه از توابع شهر پاکدشت به خاک سپرده شده است.
همچنین استاندار تهران در بدو ورود به پاکدشت با حضور در گلزار شهدای ، به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و مدافع حرم این شهرستان ادای احترام کرد.
در راستای سیاست گذاری های کلان دولت تدبیر و امید مبنی بر حضور مسئولان در بین مردم ، استاندار تهران روزهای دوشنبه در شهرستان های استان حضور پیدا کرده و با مردم و مسئولان این شهرستان ها دیدار و گفت و گو می کند.
استاندار تهران در این سفرها ، با تشکیل شوراهای تخصصی از جمله شوراهای اداری و برنامه ریزی نسبت به بررسی وضعیت شهرستان های استان اقدام و با حضور مدیران کل نسبت به رفع مشکلات این مناطق اقدام می کند.
وی اظهار داشت : مسئولان استان تهران تلاش دارند تا با حضور در شهرستان های مختلف از جمله مناطق محروم استان ، راه کارهای عملیاتی برای برون رفت استان از تنگناهای موجود را ارائه و با همت مدیران کل و مسئولان شهرستانی نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.
محسنی بندپی در سفر یکروزه خود به شهرستان پاکدشت ، ضمن دیدار با خانواده معظم شهدا ، درجلسه شورای اداری این شهرستان حضور پیدا کرده و در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ، با حضور در واحدهای تولیدی شهرک صنعتی عباس آباد و گلخانه های تولید گل و گیاه پاکدشت در جریان فعالیت های تولیدی بخش صنعت و کشاورزی پاکدشت قرار می گیرد.
پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.