سید مهدی هدایت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر مغتنم شمردن زمان و استفاده حداکثری از ظرفیت ها برای پیشبرد عملیات اجرایی مسکن مهر اظهارداشت: تعطیلی کارگاه‌ها به بهانه برف از سوی پیمانکاران ممنوع است.
وی گفت: تمامی سازندگان وظیفه دارند با تدابیر فنی و افزایش تعداد نفرات در اکیپ (گروه) های عملیاتی کارهای باقی مانده را پیش ببرند و از زمان حداکثر استفاده را داشته باشند.
هدایت بیان کرد: از دو روز گذشته شاهد بارش نزولات آسمانی در پردیس بودیم و با تلاش شبانه‌روزی تیم خدمات شهری شرکت عمران اینک راه‌های دسترسی تمامی فازهای مسکن مهر باز است.
به گزارش ایرنا ساخت مسکن مهر شهرستان پردیس در فاصله حدود 20 کیلومتری پایتخت از اواخر دولت دهم آغاز شده اما همچنان مراحل تکمیل برخی فازهای آن نیمه تمام است.
ساخت مسکن مهر پردیس در قالب فازهای مختلف از سال ۱۳۸۹ آغاز و تاکنون حدود 29 هزار واحد تحویل شده است.
در مجموع قرار است ۸۲ هزار واحد پس از احداث به متقاضیان تحویل شود.
طی چند ماه اخیر ساخت و ساز در بخش های مختلف این پروژه بویژه فاز 11 که طی سال های گذشته مشکلات زیادی در تکمیل و تحویل داشته سرعت گرفته و به گفته مسئولان متولی سه هزار واحد این فاز اکنون در مرحله آماده تحویل به متقاضیان است.
شهرستان پردیس براساس سرشماری سال 95، 170 هزار نفر جمعیت دارد و پس از بارگذاری کامل مسکن مهر، جمعیت آن برای افزون بر 600 هزار نفر هدفگذاری شده است.
تهرام/9441/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.