به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه های نماز جمعه خیرآباد ورامین افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، شناخت دقیق و اصولی ارزش های اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند بسیاری از توطئه های دشمنان نظام را خنثی کند.
وی افزود : یکی از مهمترین ویژگی های انقلاب اسلامی ملت ایران این است که برخلاف بسیاری از انقلاب ها که در چهل سالگی به پیری می رسند ، همچون طفلی است که به جوانی رسیده است و هنوز در میانه راه قرار دارد.
طزری اظهار داشت : ‌ انقلاب هایی مثل انقلاب فرانسه ، پس از گذشت اندک زمانی نتوانست در مسیر اصلی خود قرار گیرد و فرانسه را به دوران پیش از انقلاب بازگرداند در صورتی که انقلاب اسلامی ملت ایران پس از گذشت 40 سال همچنان در مسیر اصلی خود قرار دارد و اهداف و آرمان های روزهای ابتدایی خود را دنبال می‌کند.
وی گفت : هرچه بر طول عمر انقلاب افزوده می شود ، بر قدرت و نشاط آن نیز افزوده می‌شود به طوری که هر ساله و در راهپیمایی یوم اللّه 22 بهمن مردم با شور و نشاط بیشتری به خیابان آمده و با آرمانهای امام و انقلاب و رهبری تجدید بیعت می‌کنند.
امام جمعه خیرآباد اظهار داشت: انتقال ارزش های انقلاب از نسل های اول به نسل های بعدی به خوبی صورت گرفته است و این مهم را می توان در نسلی مشاهده کرد که امام و دفاع مقدس را درک نکرده ولی با حضور در صحنه دفاع از حرم ، ثابت کرده که پیام انقلاب را به خوبی متوجه شده است.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه خیرآباد با اشاره به حادثه رخ داده در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی و جان باختن 10 نفر از دانشجویان شد، گفت : برخی از جریانات داخلی ، گروه ضد انقلاب و فضای مجازی تلاش داشتند که از این حادثه در جهت تضعیف نظام استفاده کنند که حضور به موقع مسئولان ، این توطئه ها را خنثی کرد.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.