مهدی یوسفی جمارانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با آغاز بارش برف از بامداد امروز به صورت گسترده و شدید در سطح شهرستان، کلیه عوامل از جمله بخشداری ها، شهرداری ها، دهیاری ها، هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه، نیروهای خدمات رسان و ... آماده باش هستند.
وی خبر داد: 10 دستگاه تجهیزات شهری و 20 دستگاه تجهیزات راهداری اعم از لودر، گریدر، نمک پاش، برف روب و ... به صورت مکانیزه و دستی در حال بازگشایی محورهای اصلی و فرعی شهرستان می باشند.
رئیس ستاد مدیریت بحران فیروزکوه بیان داشت: تا کنون 20 تن نمک پاشی در سطح شهرها و 50 تن در مسیرهای جاده ای و روستاها انجام شده و این اقدام همچنان ادامه دارد.
یوسفی جمارانی ضمن بیان اینکه تمام مسیرهای دسترسی شهرستان باز هستند، تاکید کرد: با توجه به کاهش دما و افزایش بارندگی در ساعات آتی و روزهای آینده، کلیه مسافران جهت جلوگیری از بروز حوادث باید با تجهیزات زمستانی و ایمنی کامل از جمله زنجیر چرخ، سوخت کافی، لباس گرم، تغذیه و ... در محورهای فیروزکوه تردد داشته باشند.
شهرستان فیروزکوه با 420 کیلومتر مسیر اصلی و فرعی، محور اتصال سه استان تهران، مازندران و سمنان می باشد که در 120 کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
تهرام/9897 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.