به گزارش ایرنا، بخشدار مرکزی ری در مورد چگونگی روند احداث این بوستان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بوستان بهشت با اعتبار 32 میلیارد ریال و مساحت 15 هزار متر مربع توسط دهیاری روستای اسلام آباد نظامی در راستای افزایش سرانه فضای سبز منطقه احداث می شود.
فاطمه فکوریان عنوان کرد: این بوستان در منطقه ای پر از درخت واقع شده، بنابراین برآورد می شود که کار زیرسازی و تجهیز این بوستان در ایام دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.
وی با تاکید بر افزایش و توسعه فضای سبز در روستاها افزود: توسعه فضای سبز در روستاها راهکاری موثر در افزایش روحیه نشاط و شادابی به ویژه در بین جوانان و نوجوانان است.
بخشدار مرکزی ری با اشاره به تاثیر گسترش فضای سبز در کاهش آلودگی هوا، اضافه کرد: با توجه به وجود کارخانه های متعدد و میزان آلایندگی هوای شهرستان ری، گسترش فضای سبز و پارکها بهترین راهکار برای جلوگیری از آلودگی هوا است.
به گزارش ایرنا، روستای اسلام آباد نظامی 50 هکتار مساحت دارد که در کنار جاده ورامین در محدوده بخش مرکزی شهرستان ری واقع شده است. بنابر اعلام سرپرست دهیاری، این روستا حدود 10 هزار نفر در قالب حدود سه هزار خانوار جمعیت دارد.
بخش مرکزی شهرستان ری از شمال به بزرگراه آزادگان، از جنوب به تقاطع ایران ترانسفو و روستای فتح آباد در جاده قدیم قم، از غرب به اتوبان صالح آباد و از شرق به بزرگراه امام رضا(ع) منتهی می شود.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.