مهدی رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر یکی از مهمترین طرح های ورزشی این شهرستان است که عملیات اجرایی آن به دلیل کمبود اعتبارات طولانی شد.
وی افزود: تاکنون برای احداث این ورزشگاه 150 میلیارد ریال هزینه شده که طبق برآورد حدود 80 میلیارد ریال دیگر نیز برای تکمیل نیاز دارد.
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه امسال 40 میلیارد ریال اعتبار به ورزشگاه پنج هزار نفری اختصاص یافت ادامه داد: در حال حاضر این طرح 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
رضایی بیان کرد: فاز نخست ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر که همزمان با دهه فجر افتتاح می شود شامل نصب چمن مصنوعی، صندلی، تابلوی اسکوربرد، سیستم روشنایی، پیست تارتان، ساخت رختکن و سرویس بهداشتی است.
وی افزود: عملیات تکمیل این طرح بزرگ ملی در فازهای بعدی بلافاصله پس از افتتاح فاز نخست و تخصیص اعتبارات لازم انجام می شود.
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر همچنین پایگاه قهرمانی را نیز از دیگر طرح های قابل افتتاح در دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: این طرح در زمینی به مساحت 150 مترمربع در مجموعه ورزشی کوثر احداث شده است.
رضایی با بیان اینکه پایگاه قهرمانی ملایر به عنوان یک مرکز استعدایابی و نخبه پروری دومین پایگاه استان همدان است افزود: هم اکنون وسایل بدنسازی و تجهیزات این پایگاه توسط استان در تمامی رشته ها تجهیز شده است.
وی اظهار داشت: علاوه بر این طبق هماهنگی هیات ورزش همگانی ملایر و همکاری شهرداری، تعداد 17 وسیله ورزشی در مجموعه ورزشی تختی بالای زمین چمن تجهیز و نصب شد.
رضایی ادامه داد: سالن ورزشی چندمنظوره روستای «ینگی کند» نیز با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد در حال اجرا است و طی روزهای آینده کف پوش آن نصب می شود.
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر بیان کرد: عملیات اجرایی این سالن ورزشی از سال 89 آغاز شد و تاکنون 6 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی برای آن هزینه شده است.
رضایی افزود: سالن ورزشی ینگی کند دارای 926 مترمربع فضای ورزشی است و امیدواریم فضایی مناسب برای پرداختن جوانان روستا به امر ورزش باشد.
به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر به عنوان یکی از مصوبات سفر رییس جمهوری از سال 1389 در زمینی به مساحت حدود 40 هزار مترمربع آغاز شد.
هفته دولت امسال دو سالن ورزشی چندمنظوره نیز در روستاهای ملایر افتتاح شد.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.