به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم (ع) با بیان اینکه بی شک حماسه 9 دی یوم الله عظیمی در کشور بود، اظهار داشت: ملت ایران در حماسه 9 دی امتحان خود را به خوبی پس داده و از این امتحان مهم سربلند و موفق بیرون آمدند.
وی تصریح کرد: مردم در آن روز با شعار «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» بصیرت و آگاهی و پشتیبانی و حمایت از ولایت فقیه را نشان دادند.
شاهچراغی ادامه داد: ملت ایران به خوبی دریافتند که حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه آنها را از هر گونه آسیبی دور نگه می دارد.
وی افزود: شعار دیگر مردم در روز 9 دی «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» بود که نشانگر وفاداری و حمایت مردم از رهبری و انقلاب بود.
امام جمعه شهرری تاکید کرد: امروز فتنه گران بدانند که ملت ایران همانطور که در مقابل فتنه 88 ایستادند و مقاومت کردند همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده اند و فتنه گران را سرکوب می کنند.
وی عنوان کرد: مردم شهرری در سرکوب فتنه گران نقش مهم و کلیدی را ایفا کردند.
شاهچراغی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی سه دستاورد مهم برای کشور داشت،گفت: بصیرت و آگاهی، پشتیبانی از ولایت فقیه و وحدت و یکپارچگی ملت ایران از مهمترین دستاوردهای 9 دی به شمار می رود.
وی در بخش دیگر سخنان خود به خروج آمریکا از عراق اشاره کرد و افزود: خروج آمریکایی ها از عراق و سوریه نشانه ذلت و شکست آنها در عرصه جهانی است.
امام جمعه شهرری گفت: آمریکایی ها در عراق و سوریه جنایات و کشتار زیادی را مرتکب شدند اما امروز با شکست مواجه هستند.
تهرام/1970 // 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.