به گزارش ایرنا، محسن پورسیدآقایی روز یکشنبه در حاشیه یکصد و نهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: چندی پیش این موضوع را در رسانه‌ها مطرح کردیم تا نظرات و پیشنهادات شهروندان را در خصوص اخذ عوارض در محدوده زوج و فرد جویا شویم.
وی ادامه داد: در این ارتباط برخی از رسانه‌ها موافق و برخی مخالف بودند اما در کل با انتشار این خبر تلاش شد تا فضایی را در جامعه ایجاد شود تا نظرات و پیشنهادات را اخذ کنیم.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در رابطه با گلایه پلیس در خصوص طرح مذکور گفت: این انتقادات خیلی اهمیت ندارد و معاونت حمل و نقل با کار کارشناسی این طرح را ارائه کرده است.

* انتشار 3 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت توسعه حمل و نقل
پورسیدآقایی درخصوص کلیات لایحه انتشار 30 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای اجرای طرح‌های حمل و نقل عمومی شهر تهران نیز گفت: این اوراق مشارکت برای امسال بود و در بودجه کشوری نیز پیش‌بینی شده است و امیدواریم بتوانیم اوراق مشارکت تا پایان سال به فروش برسانیم و از این اعتبارات استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: پیشنهاد ما برای این لایحه این بود که یک هزار میلیارد تومان از این اوراق مشارکت به بخش اتوبوس و 2 هزار میلیارد تومان به مترو اختصاص یابد اما اعضای شورای شهر تهران تصمیم گرفتند که 2 هزار و 500 میلیارد تومان از این اوراق را به شرکت مترو و 500 میلیارد تومان به بخش اتوبوس اختصاص دهند.
معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران گفت: قطعا از 2 هزار و 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت بخشی نیز برای خط 6 و 7 مترو و همچنین تجهیزات و بهره‌برداری آن استفاده خواهد شد.
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.