به گزارش ایرنا ، آیت الله سیدمرتضی محمودی روز شنبه در دیدار با طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) ورامین با اشاره به فتنه سال 88 و هجمه دشمنان نظام ضد ولایت فقیه گفت: یوم الله نهم دی ماه، روز بصیرت و هوشیاری ملت ایران و خنثی کننده توطئه دشمن علیه اصل ولایت فقیه است، مردم ایران در این روز ثابت کردند که با تمام توان خویش از ارزشهای اسلام، انقلاب، ولایت فقیه دفاع می کنند.
وی با اشاره به این که دشمن در مقابله با ایران اسلامی؛ ولایت فقیه را به عنوان رکن اساسی نظام هدف قرار داده است اظهار داشت: ملت ایران در برابر هتاکان به ولایت فقیه سکوت نمی کنند.
محمودی گفت: انقلاب اسلامی بر اساس سه رکن اسلام، ولایت فقیه و مردم بنا شده است و دشمنان همواره تلاش دارند تا با ضربه زدن به این سه رکن ، اساس نظام را با گسست مواجه کنند.
وی گفت : تبلیغات سوء دشمن و سیاه نمایی در خصوص ناکارآمدی نظام ، با هدف جدا کردن مردم از نظام و ایجاد ناامیدی از آینده انقلاب صورت می گیرد تا این پشتوانه عظیم را از مسیر انقلاب خارج سازند.
نماینده ولی فقیه در ورامین تصریح کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل، هدیه ای الهی به مردم ایران است و قدردانی این نعمت با دفاع از ارزش های آن میسر می شود.
محمودی گفت: دشمن در فکر خام خود تلاش دارد که مردم ایران ، چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را نبیند ولی ایستادگی و مقاومت ملت ایران ، این نظام را به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل می کند.
تهرام/7254 //6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.