به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم (ع) اظهار داشت: گرانی ها و تورم اخیر اجناس در کشور ثمره حرکات دشمنان شکست خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی یادآور شد: بسیاری از گرانی های اخیر هیچ ارتباطی با ارز و دلار ندارد بلکه افراد سودجو و دست نشانده دشمنان برای آسیب رساندن به انقلاب چنین روشی را به کار گرفته اند.
حجت الاسلام شاهچراغی افزود: برخی تاجران و فعالان اقتصادی زمینه ساز گرانی های اخیر و بروز مشکلات در این بخش برای مردم شده اند.
وی تصریح کرد: مردم در کنار دولت باید بر روی مساله گرانی و تورم نظارت جدی داشته باشند.
امام جمعه شهرری عنوان کرد: در طول 40 سال انقلاب اسلامی هر بار دشمنان با توطئه ای قصد ضربه زدن به انقلاب را داشتند که هر بار با شکست مواجه شدند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ولادت حضرت مسیح (ع) اشاره کرد و گفت: امروز روسای جمهور آمریکا و کشورهای اروپایی با نام دین مسیحیت در جهان کشتار و ظلم به راه انداخته اند.
حجت الاسلام شاه چراغی افزود: با توجه به رفتار سردمداران کشورهای اروپایی و آمریکایی تفاوت حضرت مسیح و اهداف ایشان با مسیحیت، امروز آشکار می شود.
وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: برخی افراد برای رسیدن به پست و مقام و مدیریت اهتمام گسترده ای می ورزند، در حالیکه باید بدانند مقام و مدیریت مسئولیت خطیر دنیا و آخرت را به همراه دارد.
حجت الاسلام شاهچراغی تصریح کرد: اگر کسی مسئولیتی را برعهده گرفت اما در عمل مسئولیت پذیر نبود در روز قیامت باید پاسخگو باشد.
وی عنوان کرد: مسئول باید توانایی رفع مشکلات و معضلات مردم را داشته باشد.
امام جمعه شهرری به فرا رسیدن شب یلدا اشاره کرد و افزود: شب یلدایی که ملی گرایان از آن تبلیغ می کنند رنگ و بوی خدایی ندارد.
وی یادآور شد: شب یلدا باید بهانه ای برای رفع کینه ها و کدورت ها و صله رحم باشد چرا که این روش مورد پسند اسلام است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.