شهرک صنعتی شمس آباد با 2 هزار و 900 هکتار مساحت به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در 35 کیلومتری جاده تهران ـ قم بعد از مرقد مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه یادگار امام(ره) مجتبی شاه ‌آبادی اظهار داشت: دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه با راه اندازی این کلینیک تلاش دارد با جمع‌ آوری چالش‌های موجود در حوزه صنعت، پژوهش ‌های دانشگاه را به سمت هدفمندی و کارآمدی سوق دهد.
وی تصریح کرد: استاتید این دانشگاه با حضور در کلینیک صنعت و بازدید از کارخانه ها، چالش‌های موجود در صنایع از جمله برندینگ، تعمیر و نگهداری، صادرات و استراتژی فروش، مهندسی معکوس را بررسی می کنند.
شاه ‌آبادی با تاکید بر توانمندی‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه واحد یادگار امام (ره) گفت: آمادگی لازم را برای شبیه ‌سازی و مهندسی‌ معکوس در راستای کمک به صنایع حاضر در منطقه را داریم و به ‌صورت جدی به این حوزه ورود می ‌کنیم.
وی عنوان کرد: درحال حاضر تفاهم‌ نامه‌ و قراردادهایی با صاحبان صنایع از جمله کارخانه های پلاستیک، چوب، ایران دلکو منعقد شده تا پتانسل های حوزه صنعت و دانشگاه را بهتر ارائه دهیم.
دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) دارای 28 هزار دانشجو در 183 گرایش در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در هفت دانشکده مصوب در جنوب شهرری واقع شده است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.