به گزارش خبرنگار ایرنا این برنامه نمادین در حالی برگزار شد که بنا بر گزارش متولیان چندصد نفر از شهروندان مناطق 22 گانه پایتخت خود در این برنامه مشارکت کردند.
ساعت هشت صبح زنگ آغاز پاکسازی محیط زیست پارک کوهسار تهران به صدا در آمد و شهروندانی که با اتوبوس یا دیگر وسایل نقلیه خود را به شهران رساندند تا در این برنامه ورزشی- اجتماعی که با هدف کمک به فرهنگ ترویج حفاظت از محیط زیست تدارک دیده شده بود مشارکت کنند.
سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران در این همایش خانوادگی گفت: زندگی ماشینی امروز و استرس زندگی شهری موجب شده تا این نهاد نسبت به برگزاری همایش‌های تفریحی ـ ورزشی خانوادگی بیشتر اقدام کند.
شهردار منطقه 5 پایتخت نیز گفت: همایش کوهپیمایی با پاکسازی طبیعت همراه شد تا بتوانیم از طریق فرهنگ ورزش، فرهنگ حفظ طبیعت را نیز میان شهروندان گسترش دهیم.
رئیس اداره تفریحات سازمان ورزش شهرداری تهران نیز گفت: در این همایش خانوادگی چند صد کیسه زباله میان شهروندان توزیع و توسط خودروهای حمل زباله جمع آوری شد.
کاظم دستگردی استقبال شهروندان و طبیعت دوستان را در این نوع برنامه ها مهم برشمرد و افزود: در این همایش پس از قرعه کشی به 25 نفر از شرکت کنندگان جوایز ورزشی اهدا شد.
بوستان جنگلی کوهسار در شمال غربی پایتخت قرار دارد.
تهرام/7247// 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.