به گزارش ایرنا، رییس اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه سه استان تهران عصر چهارشنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد 100 دستگاه بخاری در دو هفته گذشته به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال و امروز نیز 100 دستگاه دیگر ارسال می شود.
حجت الاسلام سعید اوتارخانی یادآور شد: این خیر نیت خود را در وقف نامه تنظیم شده صرف درآمد وسایل گرمایشی برای فقرا مقرر کرده است.
وی یکی از کارکردهای مهم وقف را فقرزدایی از جامعه عنوان کرد و گفت: با گسترش فرهنگ وقف می توان میزان فقر و محرومیت را در جامعه کاهش داد چرا که وقف یکی از راه های توزیع مجدد درآمد است.
وی با اشاره به اینکه توجه فریضه مهم وقف در جامعه رشد کرده است، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نگاه مردم نسبت به موضوع وقف بسیار تغیر کرده و میزان وقف افزایش یافته است.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان سال گذشته در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 505 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و طبق برآورد اولیه دستکم 30 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیدند.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.