به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر شعب پست بانک استان کرمانشاه در آیین افتتاح این دفتر گفت: ساختمان دفتر پست بانک روستای سراب ذهاب به مساحت 35 مترمربع و با 100میلیون تومان اعتبار راه اندازی شده است.
محسن اخلاقی اظهار داشت: پست بانک در سرپل ذهاب تا کنون 500 فقره تسهیلات برای اصناف پرداخت کرده است، ضمن اینکه تسهیلات احیای شهرک صنعتی نیز از سوی این موسسه بانکی پرداخت می شود.
وی اضافه کرد: اکنون در مجموع تعداد 80 ساختمان شعب پستی در سطح روستاهای استان کرمانشاه فعال است.
اخلاقی افزود: خدمات بانکی، بیمه ای، دولتی و تعاونی روستایی از جمله وظایف شعب پست بانک در سطح روستاها به مراجعه کنندگان است.
فرماندار سرپل ذهاب نیز گفت: بنا به انجام وظیفه ذاتی پست بانک که ارایه خدمات بانکی در مناطق محروم و روستایی است، این دفتر در روستای سراب ذهاب این شهرستان افتتاح شد.
محبت جمالی نیا افزود: تلاش های مجموعه پست بانک در پرداخت تسهیلات در مناطق زلزله زده و همچنین تسهیلات اشتغال روستایی قابل قدردانی است و نقش خطیر آن را می رساند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 9 شهرستان و یک هزار و 932 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته 103 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
3012/7399/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.