سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 19 و 48 دقیقه امشب حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید یاسینی نرسیده به خیابان آزمایش به سامانه 125 اعلام که در فاصله کمتر از دو دقیقه ماموران ایستگاه شماره 32 آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
سید جلال ملکی افزود: یک دستگاه خودرو 206 با 5 سرنشین از مسیر شرق به غرب در حال حرکت بود که به دلایل نامشخص پس از منحرف شدن از مسیر و برخورد با گاردریل در لاین مخالف بزرگراه با یک دستگاه دوو سی ال او با پنج سرنشین برخورد کرد.
وی ادامه داد: یک آقا و خانم حدود 30 ساله به دلیل شدت برخورد از داخل خودرو 206 به بیرون پرتاب شدند که به دلیل شدت جراحات وارده این دو نفر جان باختند و همچنین 3 سرنشین دیگر 206 که در وضعیت نامناسب قرار داشتند راهی بیمارستان شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: هر پنج سرنشین خودرو دوو سی ال او نیز به دلیل مصدومیت تحویل عوامل اورژانس شدند.
وی با بیان اینکه علت این تصادف در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور قرار دارد به شهروندان توصیه کرد که به هنگام رانندگی در ساعات میانی و پایانی شب با سرعت مطمئنه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی حرکت کنند.
تهرام/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.