سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه روز پنج شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 8 و 21 دقیقه امروز حادثه برخورد چند خودرو در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان نرسیده به اتوبان ساوه به سامانه اطلاع رسانی آتش نشانی تهران اعلام و بلافاصله ماموران ایستگاه شماره 125 آتش نشانی پایتخت به محل حادثه رسیدند.
سید جلال ملکی افزود: در این حادثه 4 دستگاه خودرو شامل وانت مزدا، نیسان، 405 و پیکان بدلایل نامشخص با یکدیگر برخورد و 6 سرنشین مصدوم این حادثه در خارج از خودروها قرار داشتند.
وی اظهار داشت: بر اثر این تصادف نشت بنزین از خودروها روی داده بود که آتش نشانان در کمترین زمان ممکن نسبت به ایمن سازی محل و جلوگیری از نشت بنزین اقدام کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: در این حادثه 2 زن و 2 مرد بین سنین 40 تا 50 ساله به همراه 2 پسر بچه 5 تا 6 ساله از نواحی مختلف اندام ها دچار مصدومیت شدند که توسط تکنسین های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از انتقال خودروها به مکان امن و ایمن سازی محل را ترک کردند و علت این تصادف در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور قرار دارد.
تهرام/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.