سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز چهارشنبه درباره جزئیات این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 5 و 52 دقیقه امروز حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت بعد از بزرگراه امام علی (ع) به سامانه 125 اعلام که بلافاصله ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
سید جلال ملکی افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیونت ایسوز به هنگام حرکت و در حالی که یک دستگاه کامیون در لاین کناری بزرگراه پارک شده بود برخورد و بر اثر شدت برخورد اتاقک کامیونت آسیب دید.
وی ادامه داد: راننده کامیونت موفق شده بود خود را از داخل خودرو خارج کند اما شاگرد این کامیونت در میان اتاقک متلاشی شده گرفتار بود که آتش نشانان با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند و موفق شدند این فرد را خارج کنند.
ملکی خاطرنشان کرد: پس از معاینات ، مشخص شد که این مرد بدلیل شدت جراحات جان باخته است.
وی با بیان اینکه علت اصلی این حادثه در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور است از رانندگان خواست به هنگام استراحت از متوقف کردن خودروهای خود در حاشیه بزرگراه ها خودداری کنند و در پارکینگ ها و مکان هایی که برای استراحت رانندگان ایجاد شده استفاده کنند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تاکید کرد: همچنین رانندگان برای متوقف کردن خودروهای خود بصورت موقتی حتما در شب چراغ های خود را روشن کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.
تهرام/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.