به گزارش روز شنبه روابط عمومی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، سردارمحمدرضا یزدی با اشاره به همایش بزرگ فرماندهان و مدیران بسیج تهران بزرگ به مناسبت هفته بسیج و هفته وحدت اظهار داشت: در همایش تجدید میاثق بسیجیان تهران با امام راحل، فرماندهان نواحی، حوزه‌ ها و پایگاه های‌ بسیج سراسر استان، حضور خواهند داشت.
وی حضور این تعداد فرمانده را نشان ‌دهنده بسط و نفوذ تفکر بسیجی در آحاد جامعه دانست و افزود: این حضور دشمن‌شکن باعث ناامیدی دشمنانی می‌شود که در چهل سالگی انقلاب، خواب پریشان براندازی را می‌دیدند و سخنان گزافی در این باره به زبان می‌آوردند.
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به دیگر برنامه‌های سپاه تهران به مناسبت هفته بسیج بیان کرد: در این راستا 143 برنامه منسجم تدارک دیده شده که دارای جنبه‌های مختلفی است و تمام اقشار بسیج شامل پیشکسوتان، محلات، رسانه و هنرمندان را در بر می‌گیرد.
سردار یزدی با بیان اینکه بسیج مستضعفین با تدبیر امام خمینی (ره) شکل گرفت تا حامی مردم و انقلاب باشد، تاکید کرد: در آن روزها کمتر کسی فکر می‌کرد که بسیج به یکی از تاثیرگذارترین تشکل‌های جهان تبدیل شود.
وی خاطر نشان کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، توانمندی‌های دفاعی و امنیتی بسیج به کمک ثبات انقلاب آمد و در هشت سال دفاع مقدس هم بدنه اصلی رزمندگان را بسیجیان جان بر کف تشکیل می‌دادند.
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) افزود: امروز نیز بسیج به نقش‌آفرینی شکوهمند در تمام امور می‌پردازد و سازمان بسیج مستضعفین به تشکلی کارآمد تبدیل شده که علاوه بر خنثی کردن تهدیدات همه‌جانبه دشمن، در تمام عرصه‌های اجتماعی، علمی، فرهنگی و ورزشی مورد نیاز کشور حضوری فعال و موثر دارد.
تهرام/1109/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.