به گزارش ایرنا، سردار رضا یزدی امروز یکشنبه در اجتماع بزرگ اقتدار فرماندهان بسیج سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ‌ در حرم مطهر امام خمینی(ره) با اشاره به شهدای ادیان مختلف توحیدی در طول هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: 'هسته های بسیج ادیان' با هویت ایرانی که دارند می توانند در مواقع حساس، حفظ تمامیت ارضی کشور و دفاع از نظام و انقلاب بسیار مفید باشند.
وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی با هر دین و مذهبی که باشند پیرو ولایت و آماده جانفشانی برای اعتلای کشور خود هستند از همین رو تشکیل 'هسته های بسیج ادیان' می تواند گام موثر در جهت استفاده از ظرفیت های پیروان ادیان مختلف توحیدی ساکن در تهران باشد.
یزدی در ادامه با اشاره به اینکه امروز 25 هزار نفر از فرماندهان گردان های بسیج الزهرا(س)، امام علی(ع)، بیت المقدس و عاشورای تهران بزرگ در حرم امام راحل گرد هم آمده اند عنوان کرد: بسیجیان با حضور پرشور خود در حرم بنیانگذار کبیر انقلاب بیعت دوباره ای با آرمان های والای ایشان و جانشین خلف ایشان رهبر معظم انقلاب بستند.
وی تصریح کرد: بسیجیان آمده اند به امام خود بگویند ما امروز در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و امنیتی کشور در خط مقدم هستیم و برای توسعه و اعتلای ایران اسلامی آماده هر گونه ایثار و از خود گذشتگی می باشیم.
یزدی به شهدای مدافع حرم تهران بزرگ اشاره کرد و گفت: امروز بسیجیان ایران اسلامی علاوه بر اینکه در توسعه و پیشرفت کشورشان نقش برجسته ای دارند، برای نقش آفرینی در صحنه های مختلف جهان اسلام نیز سر از پا نمی شناسند.
وی ادامه داد: بسیجیان اقشار مختلف تهران بزرگ از جمله بسیج ادارات، کارخانجات و اصناف با اتحاد و همدلی مثال زدنی برای بهبود وضع کشور در عرصه های مختلف پا به عرصه خدمت رسانی گذاشته اند.
یزدی یادآور شد: گروه های جهاد بسیج استان تهران در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و خدمات رسانی از جمله پیشگیری از اعتیاد، تحکیم خانواده و کمک رسانی به نقاط محروم استان سر از پا نمی شناسند.
به گزارش ایرنا، اجتماع بزرگ اقتدار فرماندهان بسیج سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ‌ امروز یکشنبه به مناسبت هفته وحدت و هفته بسیج با حضور سردار سرتیپ پاسدارحسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار رضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و 25 هزار نفر از فرماندهان بسیج تهران بزرگ در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.
بسیجیان تهران بزرگ با سردار شعار ضد استکبار جهانی و قرائت میثاق نامه بر ادامه راه امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تاکید کردند.
پنجم آذر ماه سال 58 سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) است که به همین مناسبت از 29 آبان ماه تا پنجم آذرماه در تقویم رسمی کشوربه عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
3218//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.