عادل مصدقی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور اقدامات سریع تسهیل در مسیرهای استان تهران 22 تیم ویژه گشت شبانه روزی راهداری در محورهای استان به ویژه مسیرهای شمالی و کوهستانی مشغول خدمت رسانی هستند.
وی افزود: این تیم های راهداری در زمینه جمع آوری اجسام بر روی سطح جاده اقدام می کنند و در صورتی که تصادف سنگین و همچنین بارش برف در سطح جاده ها انجام شود نسبت به اعزام دستگاه های نمک پاش و سایر خودورهای راهداری جهت روان سازی جاده ها اقدام می کنند.
معاون راهداری استان تهران ادامه داد: در حال حاضر 54 دستگاه نمک پاش در ناوگان راهداری استان فعالیت دارند که این دستگاه ها بیشتر در محورهای شمالی و کوهستانی استان به ویژه محورهای دماوند، فیروزکوه، شمیرانات و پردیس فعال هستند.
وی خاطرنشان کرد: در سه شنبه هفته گذشته که در محور تهران- هراز شاهد بارش برف بودیم این دستگاه های نمک پاش نسبت به روان سازی جاده ها اقدام کردند.
مصدقی در ادامه به شرایط ترافیکی در مسیرهای منتهی به پایتخت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در محورهای قم، لواسانات، کرج و پاکدشت به سمت تهران تردد خودروها بصورت پرحجم اما روان در جریان است.
وی خاطرنشان کرد: در سایر محورهای استان تهران به ویژه مسیرهای خروجی شهر تهران تردد خودروها بصورت روان و عادی در جریان است.
معاون راهداری استان تهران همچنین درباره وضعیت جوی در جاده های استان نیز گفت: در محور فیروزکوه به تهران محدوده گردنه قوچک پدیده مه گرفتگی داریم در سایر محورهای استان آسمان صاف تا نیمه ابری است.
تهرام/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.