سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تعطیلات پایان ماه صفر، شب گذشته ترافیک نیمه سنگینی را در سطح آزادراه های قزوین - رشت، قزوین - کرج و قزوین - زنجان شاهد بودیم اما امروز ترافیک خاصی در جاده های استان وجود نداشت و هم اکنون نیز شاهد تردد عادی و روان خودروها در مسیرهای ارتباطی استان هستیم.
به گفته وی، خوشبختانه روز گذشته با رعایت قوانین رانندگی توسط رانندگان حادثه منجر به فوتی در سطح جاده ها بوقوع نپیوست و ضمن اینکه امروز نیز تصادفی را شاهد نبوده ایم.
سرهنگ بیگلری ادامه داد: با توجه به تعطیلات فردا و احتمال ایجاد ترافیک نیمه سنگین و سنگین در برخی از راه ها، به رانندگان توصیه می شود ضمن صبر و حوصله در هنگام رانندگی و اجتناب از هرگونه سبقت و سرعت غیرمجاز، برای پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی از توقف در حاشیه های جاده ها خودداری کنند.
صبحت نکردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو، رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل، خودداری از تغییر مسیرهای ناگهانی خودرو و توجه به جلو هنگام رانندگی از دیگر توصیه های رئیس پلیس راه استان قزوین به رانندگان بود.
6 هزار و 670 کیلومتر راه در استان قزوین وجود دارد که 220 کیلومتر آن آزادراه،270 کیلومتر بزرگراه، 700 کیلومتر راه اصلی و بقیه نیز راه آسفالته روستایی است.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.