به گزارش ایرنا نمایش رسول در دکوری با سه هزار مترمربع مساحت به مناسبت ایام اربعین و ایام آخر ماه صفر در بوستان نوروز مجموعه اراضی عباس آزاد اجرا شد که تبریز دهه 20، تهران قدیم و خیمه گاه امام حسین(ع) را بازسازی می کرد، در معرض دید تماشاگران قرار می داد و اجرای آن به پایان رسید.
به گزارش روز شنبه روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد مسئولان مختلفی نیز همراه با مردم به تماشای این نمایش نشستند و حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران نیز از جمله این مسئولان بود که در آخرین اجرای این تئاتر با حضور روی صحنه ضمن تشکر از عوامل نمایش مذکور گفت: حضور تماشاگران تئاتر در این فضا نشان می دهد تئاتر دینی، مذهبی و به یک معنا آیینی که بیانگر ارزش‌های دینی و بخصوص مدرسه عاشورا باشد به‌طور جدی مورد مطالبه و درخواست ملت ماست.
تئاتر رسول که با اجرای بیش از 170 هنرور همراه بود و از آن به عنوان بزرگترین نمایش میدانی کشور یادکرده اند به نویسندگی حمیدرضا نعیمی و کارگردانی سعید اسماعیلی اجرا شد.
علاوه بر حمیدرضا نعیمی، حبیب دهقان‌نسب و کاظم هژیرآزاد که بازیگران اصلی این نمایش بودند، مسعود رحیم‌پور، پژمان کاشفی، علی پاکزاد، رضا جهانی، سعید مردی، هاشم آذرهوا، بهزاد ابراهیمی، بهار کریم‌زاده و.... از جمله دیگر بازیگرانی بودند که در این نمایش حضور داشتند.
منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد شامل مجموعه‌ای از بخش‌های فرهنگی و گردشگری شامل بوستان حضرت ابراهیم موسوم به آب و آتش، مجموعه گنبد مینا، مجموعه برج پرچم، باغ موزه دفاع مقدس، باغ کتاب، پل طبیعت و دیگر بخش‌های فرهنگی و اجتماعی است که از بزرگراه شهید حقانی از شمال و نیز میدان آرژانتین از جنوب دسترسی دارد.
تهرام/ 9353/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.