به گزارش ایرنا ، بهمن خطیبی روز دوشنبه در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان قرچک گفت: شهرستان قرچک به دلیل نزدیکی به تهران، همواره با حجم زیادی از مهاجرت ها مواجه است که نیاز اصلی و اولیه تمامی این افراد، تأمین نان با کیفیت است.
وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته و با موافقت مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یک و با هدف رفع مشکلات نانوایان دولتی شهرستان ، 75 تن ماهانه آرد به سهمیه موجود شهرستان افزوده شد.
وی اظهار داشت در حال حاضر 75 نانوایی دولتی در سطح شهرستان قرچک مشغول به فعالیتند که افزایش سهمیه آرد این واحدها می تواند به افزایش رضایتمندی مردم در برخورداری از نان با کیفیت نقش به سزایی داشته باشد.
خطیبی با تأکید بر نظارت مستمر بر فعالیت واحدهای نانوایی گفت: برخی از نانوایی های شهرستان با مشکلاتی نظیر بهداشت مکان نانوایی مواجهند که تلاش می شود تا با نظارت مستمر ، این مسائل و مشکلات برطرف شود.
وی گفت: در کنار برخورد قانونی با نانوایی های متخلف لازم است تا شبکه بهداشت و درمان، لیست آن دسته از نانوایی هایی که از نظر رعایت مسائل بهداشتی در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارند را تهیه و با افزایش سهمیه آرد ، متصدیان این واحدها تشویق شوند.
سرپرست فرمانداری قرچک گفت: رعایت مسائل بهداشت فردی و رفع هرگونه نواقص بهداشتی مکان نانوایی برابر دستورالعمل شبکه بهداشت و درمان الزامی است و اتحادیه نانوایان باید نظارت کافی را در این خصوص داشته باشد.
قرچک با 260 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.