به گزارش ایرنا ، هادی تمهیدی روز دوشنبه در جلسه شورای روابط عمومی شهرستان پاکدشت که با حضور سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری تهران برگزار شد اظهار داشت: شهرستان پاکدشت با دارا بودن هزاران هکتار اراضی کشاورزی مرغوب ، بیش از یک هزار و 200 هکتار گلخانه و هزاران واحد تولیدی ، قطب مهم کشاورزی و صنعت استان تهران است.
وی افزود: تولید سالانه یک میلیون گل شاخه بریده و صادرات به کشورهای مختلف ، حضور هزاران واحد تولیدی و صنایع بزرگ کشور در سه شهرک صنعتی ، استقرار پردیس ابوریحان دانشگاه تهران و وجود مراکز علمی مهم استان تهران در پاکدشت ظرفیت هایی است که حتی برخی از ساکنان شهرستان نیز از آن بی اطلاعند.
تمهیدی تصریح کرد: قرار گرفتن پاکدشت در مسیر جاده ترانزیتی شرق کشور فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی است که با اطلاع رسانی صحیح می توان شرایط این مهم را فراهم کرد.
وی با بیان این که روابط عمومی نقش مهمی در ایجاد ارتباط دستگاه های مختلف با جامعه دارد اظهار داشت: اگر ظرفیت ها ، زیرساخت ها و امکانات شهرستان به درستی بیان شده و با هنرمندی از ظرفیت رسانه ها برای این مهم استفاده گردد ، رشد و توسعه منطقه با حضور بخش خصوصی با سرعت بیشتری همراه می شود.
*روابط عمومی ها خدمات دولت درمنطقه را اطلاع رسانی کنند
بخشدار مرکزی پاکدشت نیز در این جلسه با تأکید بر لزوم اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم گفت: با وجود آن که دولت تدبیر و امید خدمات شایسته ای را به پاکدشت ارائه کرده ولی اطلاع رسانی مناسبی در خصوص انجام نشده و این خلاء می تواند با فعالیت بیشتر مسئولان روابط عمومی پر شود.
رضا خانی افزود: امروز در کنار ابزارهای قدرتی نظیر اقتصاد، پیشرفت های علمی و تعاملات دیپلماتیک ، ابزار رسانه نیز عاملی برای قدرت کشورها محسوب می شود و هر کشوری که بتواند نبض اطلاع رسانی را در اختیار داشته باشد، می تواند قدرت خود را به نمایش بگذارد.
وی اظهار داشت: ایجاد رضایتمندی بین مردم در ابتدا با تنویر افکار عمومی حاصل می شود، اگر اقدامات و خدماتی که برای رفع مشکلات مردم صورت می گیرد به درستی اطلاع رسانی شود، بسیاری از مشکلات برطرف و همراهی مردم با مسئولان افزایش می یابد.
وی با بیان این که خدمات دولت در پاکدشت به درستی اطلاع رسانی نشده از مسئولان روابط عمومی خواست تا با تعامل بیشتر با رسانه ها، این خدمات را که در اصل خدمات نظام است به مردم اطلاع رسانی کنند.
پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا (ع) واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.