به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی این فرهنگسرا، ناصر امین‌زاده اظهارداشت: پرچم به عنوان نماد هویت ملی و استقلال کشور تاثیر بسزایی در همبستگی ملت، مقاومت و پایداری آن در برابر دشمنان دارد.
وی گفت: در دومین جشنواره پرچم ضمن توجه به مهمترین نشان ملی کشور جایگاه پرچم در عرصه‌های گوناگون و کارکردهای آن به عنوان یک نماد مفهومی در حیات اجتماعی و تقویت هویت ملی و فرهنگی مورد توجه قرار می‌گیرد.
امین‌زاده افزود: سه رنگ پرچم مقدس کشورمان نماد استقلال، خون شهدا، آزادگی و استکبارستیزی است که همگی از شعارهای اساسی مردم ایران اسلامی در جریان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به شمار می رود.
رئیس فرهنگسرای گلستان دعوت به شرکت در این جشنواره را دعوت عمومی به مقاومت و همبستگی وحدت ملی در برابر دشمنان دانست و گفت: در ایامی که جنگ نرم فرهنگی توسط دشمن علیه جوانان کشور به راه انداخته شده و قصد آنان ایجاد تفرقه و اختلاف افکنی است جوانان و نوجوانان هنرمند را به شرکت در این جشنواره دعوت می‌کنیم تا بتوانیم گامی موثر برای مقاومت ملی شکل دهیم.
این گزارش افزوده است که نخستین دوره جشنواره پرچم در چهار بخش شعر، نقاشی، پوستر و عکس با استقبال بسیار خوب جوانان و نوجوانان برگزار شد و برگزیدگان در رده‌های سنی مختلف مورد تجلیل قرار گرفتند.
دبیرخانه این جشنواره در فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب پارک فدک واقع شده است و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 8-77841376 تماس بگیرید.
تهرام/7245/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.