به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، سرهنگ غلامرضا حسنوند با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نظارت بر واحدهای نگهداری و عرضه مواد غذایی در سطح شهرستان پردیس، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری کارشناسان اداره بهداشت، اقدام به سرکشی از کارگاه های تولید مواد غذایی کردند.
وی گفت: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح ، موفق به شناسایی یک کارگاه تولید مواد غذایی در بخش بومهن شدند که در آن همبرگر غیربهداشتی تولید و با مارک شرکت های معروف و لوگوی سلامت وزارت بهداشت ، روانه بازار مصرف می کردند.
حسنوند افزود : در بازرسی از این کارگاه بیش از یک هزار کیلوگرم همبرگر غیر بهداشتی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس تصریح کرد: با هماهنگی به عمل آمده با دستگاه قضائی و به منظور پیشگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در بازار، این کارگاه مواد غذایی پلمپ شد.
حسنوند از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز از جمله توزیع کالاهای ممنوعه و غیر بهداشتی مراتب را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.