به گزارش ایرنا مجید فراهانی روز یکشنبه در نود و پنجمین جلسه شورای شهر تهران افزود:به عنوان نماینده مردم تهران در اجرای بند 3 ماده 71 قانون شوراهای اسلامی کشور،درباره « لزوم توجه به وضعیت علایم ترافیکی و ارتقاء سطح ایمنی معابر شهری » به شهردار تهران تذکر می دهم.
وی گفت: در بودجه سال 97 شهرداری تهران برای بهسازی و نگهداری معابر و وضعیت علایم ترافیکی و ارتقای سطح ایمنی معابر شهری اعتبار اختصاص یافته است.
عضو شورای شهر تهران عنوان کرد: علائم ترافیکی راهنما و هدایتگر سرنشینان خودرو ها و عابرین پیاده و زمینه ساز ارتقاء ایمنی و کیفیت راهها به شمار می آیند، بر همین اساس در بودجه سال 1397 شهرداری تهران برای اجرای علایم افقی ترافیکی مبلغ 422 میلیارد ریال و برای تعمیر و تعویض علائم عمودی ترافیکی مبلغ 239 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی و به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسیده است.
فراهانی با بیان اینکه این خدمت رسانی در برخی معابر به علل مختلف به نحو مطلوبی ارائه نمی شود، تاکید کرد: لازم است رفع این مشکلات و ارتقاء سطح کیفیت و ایمنی عبور و مرور شهروندان مورد توجه جدی قرار گیرد.
عضو شورای شهر تهران ابراز امیدواری کرد که با اقدام به موقع، موثر و اهتمام شهردار تهران شاهد توجه بیش از پیش به ایمنی معابر و عبور و مرور شهروندان در سطح شهر باشیم.
تهرام/7244/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.