زهرا نژادبهرام روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری کنسرت ها در شهر تهران افزود: با برپایی این نوع مراسم به دنبال نشاط عمومی و استفاده از ظرفیت های مختلف در شهر هستیم.
وی گفت: برگزاری کنسرت ها یک حرکت داوطلبانه و غیر اقتصادی در شهر تهران بود که مورد استقبال شهروندان قرار گفت.
نژاد بهرام یادآور شد: هنرمندان داوطلبانه اعلام کردند که می خواهند به صورت غیراقتصادی و بدون بلیت فروشی کنسرت برگزار کنند و مدیریت شهری هم از این رویداد حمایت کرد.
وی با بیان اینکه شخصیت های ورزشی، هنری و فرهنگی جایگاه اعتماد سازی خود را در سطح شهر و کشور دارا هستند و این جایگاه در نزد مردم افزایش هم پیدا کرده است گفت: هنرمندان با شهروندان هم زبانی و هم کلامی دارند.
نژادبهرام تاکید کرد: باید از ظرفیت هنری، فرهنگی و ورزشی موجود در جامعه بیشتر استفاده شود و هنر مندان به میدان بیایند .
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دردهایی در جامعه هست که نمی توان آنها را نادیده گرفت، افزود: به هر دلیلی نمی توانیم کاری برای رفع دردهای جامعه انجام دهیم اما باید سعی کنیم دردهای شهروندان را کاهش دهیم.
وی از همه هنرمندان خواست تا در ایجاد نشاط در جامعه با ایجاد کنسرت های خیابانی، نمایشگاه های خیابانی تلاش کنند.
نژادبهرام عنوان کرد: اکنون فرصت مناسبی برای تعامل و تغییر رنگ دادن شهر به سمت رنگ هایی روشن و گرم است.
وی با بیان اینکه شهرداری تهران از فعالیت های هنرمندان در سطح شهر حمایت می کند، گفت: فضاهای عمومی شهر و سالن های فرهنگسراها مکان هایی هستند که هنرمندان می توانند از ظرفیت آنها برای ایجاد روحیه نشاط در جامعه استفاده کنند.
عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: هنرمندانی که می خواهند در این زمینه فعالیت کنند باید درخواست های خود را به شهرداری ارائه کنند و بدانند که شهرداری مقاومتی ندارد و از هر گونه حرکت هنرمندان را در سطح شهر حمایت می کند .
کنسرت های عمومی تاکنون در حاشیه دریاچه خلیج فارس، بوستان آب و آتش و بوستان پرواز برگزار شده است.
تهرام/7244//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.