به گزارش ایرنا، مجید فراهانی روز یکشنبه در شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: شهرداری با دارا بودن 400 اماکن ورزشی در سطح شهر می تواند نقش مهمی در گسترش ورزش بانوان در کشور ایفا کند.
وی با اشاره به اینکه المپیادهای ورزشی، شهرداری تهران نقش ویژه و موثری در گسترش ورزش بانوان ایفا خواهد کرد، گفت: مجموعه شهرداری با تمهیداتی که می اندیشد باید سهم خود را در گسترش ورزش ایفا کند و لازم است اماکن ورزشی سطح تهران در اختیار بانوان نیز قرار بگیرد.
فراهانی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک کسب مقام قهرمانی تیم کاراته جوانان دختران ایران در هفدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی جوانان آسیا و کسب مقام نخست تیم فوتسال بانوان ایران در سومین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی زنان آسیا اظهار کرد: دختران ایران زمین بار دیگر حماسه آفریدند، این پیروزی غرورآفرین نشان دهنده خودباوری جامعه ورزش زنان کشور است که برغم تهدیدهایی که وجود داشت توانستند پرچم کشور عزیزمان را بر فراز قله های آسیایی به اهتزاز درآورند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باور به توانایی و ظرفیت جوانان کشور وجود دارد اما امید است که مورد توجه مسئولان کشور قرار بگیرد.
تهرام/7244/ 7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.