به گزارش ایرنا، بهمن خطیبی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی قرچک با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا و لزوم مقاوم سازی کشور در برابر تهدیدات اقتصادی افزود: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و مدیریت شرایط جدید کشور توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب است.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین راه های تحقق این مساله، حمایت از کالای ایرانی است که لازمه این امر پشتیبانی از سرمایه گذاران بخش خصوصی و رفع موانع تولید است.
خطیبی افزود: در شهرستان قرچک بستر فعالیت شهرک صنعتی فراهم شده، اقدامات خوبی نیز صورت گرفته ولی هنوز پروژه‌ها و برنامه‌ها به‌ طور کامل اجرایی نشده است و همچنان نیازمند پیگیری‌هایی جدی برای فراهم سازی زیرساخت‌های لازم شهرک صنعتی هستیم.
سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک تاکید کرد: با توجه به درخواست جمعی از واحدهای تولیدی شیشه‌گری فوتی در شهرستان و بیان مسائل و مشکلات آنان، اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با همکاری دیگر ادارات مربوطه ضمن بازدید از این واحدها نسبت به شناسایی و ارائه راهکارهای لازم در زمینه رفع مشکلات پیش رو آنان طی 10 روز کاری اقدام کنند.
وی گفت: مسئولان موظفند که خود در محل واحدهای تولیدی حضور یابند و از نزدیک با صاحبان صنایع دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات گفتگو کنند و اگر مشکلی در شهرستان قابل رفع است در جلسه تسهیل مطرح شود در غیر این صورت گزارش لازم به استان تهران ارسال و پیگیری لازم تا حصول نتیجه مناسب انجام شود.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.