به گزارش ایرنا ناهید خداکرمی روز سه شنبه در نود و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: نهادهایی مانند آب و فاضلاب و شهرداری دارای دکل های مخابراتی هستند که باید برای استانداردسازی آنها اقدام کنند.
وی افزود: بسیاری از دکل های مخابراتی دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور هستند اما بسیاری از شهروندان این دغدغه را دارند که وجود دکل های مخابراتی سلامتی آنها را تهدید می کند.
خداکرمی گفت: بسیاری از دکل های مخابراتی در سال 97 تخلفاتی داشته‌اند که این تخلفات بوسیله شهرداری پایتخت متوقف شده است.
این عضو شورای شهر افزود: به شهردار تهران تذکر داده می‌شود نسبت به اخذ مجوز های لازم برای دکل های مخابراتی و رادیویی خود نیز اقدام کند.
وی اظهار داشت: همه می دانند که برخی دکل ها ممکن است در اختیار نهادهای امنیتی باشد اما برخی دکل‌ها هم در اختیار سایر نهادها مانند شهرداری است که باید برای اخذ مجوز هرچه زودتر اقدام کنند.

*انتقاد شورا از شهرداری برای تعلل در ارائه لایحه ایمنی مدارس

عضو کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران از تعلل شهرداری تهران در ارائه لایحه ایمنی مدارس به شورای شهر انتقاد کرد.
شهربانو امانی روز سه‌شنبه در نود و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران نسبت به تعلل شهرداری در ارائه لایحه ایمنی مدارس به شورای انتقاد کرد.
وی افزود: شاهد تاخیر در ارائه لایحه ایمنی حمل و نقل سرویس مدارس هستیم در حالی که معاونت حمل و نقل می گویند لایحه آماده است اما به شورا نمی‌آورند.
وی با بیان اینکه تا امروز لایحه ارائه نشده است، گفت: طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ارتقا ایمنی سرویس مدارس چندماه پیش مصوب شد و در این مصوبه مقرر شد شهرداری تهران برنامه خود را ارایه کند اما هنوز ارایه نکرده است.
تهرام/7244/3225 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.