به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه های این هفته نماز جمعه دماوند اظهار داشت: تجمع عظیم بسیجیان در تهران، عظمت و اقتدار رهپویان راه ولایت را را به نمایش گذاشت.
وی با بیان اینکه بسیجیان مبارزه با آمریکا را در عمل نشان داده اند، تصریح کرد: بسیجیان با خدمت رسانی در مناطق محروم در قالب گرو های جهادی، ایستادگی در برابر دشمنان را به صورت عملی نشان دادند.
حجت الاسلام فتاح دماوندی با بیان اینکه عظمت، اقتدار و شکست ناپذیری از نقاط قوت ملت ایران محسوب می شود، گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید همواره نیمه پر لیوان را دید و از داشته های خود غافل نشویم.
وی اضافه کرد: با وجود الگوهایی همانند پیامبراسلام (ص)، امیرالمومنین (ع) و امام حسین(ع)، هیچگاه شکست معنا نخواهد داشت.
امام جمعه دماوند افزود: ایمان، مجاهدت و پرهیز از تفرقه شروط تحقق اعتلای علمی و مدنی امت اسلامی است و این مهم همواره در قرآن کریم بیان شده که هر موفقیتی در پرتو اطاعت از خدا و رسول خدا محقق می شود.
خطیب جمعه دماوند گفت: البته برای دستیابی به موفقیت هم مجاهدت، پرهیز از تفرقه و اطاعت از ولی الهی لازم است.
وی ضمن تشکر از نیروهای مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص پاسخ قاطع موشکی به تروریست ها، افزود: این اتفاق سیلی محکمی به گوش نوکران بی عقل آمریکا و اسرائیل زد و دشمنان ملت ایران بدانند که جمهوری اسلامی درباره امنیت ملی خود هیچگونه مماشاتی نخواهد کرد.
امام جمعه دماوند در ادامه به آغاز هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: مهمترین وظیفه این نیروی همیشه در صحنه تامین امنیت است و با وجود امنیت است که دانش، پیشرفت، عدالت و سرافرازی در جامعه میسر می شود.
تهرام/7246/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.