به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام سید مهدی امیری ارجمند در خطبه های این هفته با اشاره به شایع انتقال مرکز پیام اورژانس به دماوند اظهار داشت: هر امری در شهرستان یک متولی دارد که پاسخگوی اقدامات خود خواهد بود؛ مرکز پیام در فیروزکوه وجود نداشته است و این اقدام یک فرصت به حساب می آید و این خدمت بی مزد و مواجب در جهت بهبود عملکرد صورت می گیرد؛ مردم مطمئن باشند تمام مسئولین شهرستان به دنبال توسعه و پیشرفت هستند.
وی در خصوص خدمت رسانی مسئولین افزود: انتظار می رود مدیران دستگاه های متولی در خصوص سیل دهستان حبله رود بیشتر تلاش کنند، چرا که با وجود اقدامات صورت گرفت و مردم خانه و باغات خود را از دست داده اند و وضعیت متاثر کننده ای در محل حاکم است.
این مقام مسئول تاکید کرد: قوه قضاییه وظیفه دارد با قضات و مدیران دستگاه های متخلف که موانعی را برای سرمایه گذاران ایجاد می کنند به شدت برخورد کند؛ در میان 180 کشور دنیا، ایران در حوزه حمایت از سرمایه گذار در رتبه 140 قرار دارد و این نشان دهنده این است که در کشورمان به سرمایه گذاران بها داده نمی شود.
وی خاطرنشان کرد: قوه قضاییه باید امنیت اقتصادی و عدالت را برقرار سازد؛ جرم را باید در نطفه خفه کرد.
امام جمعه فیروزکوه با اشاره به نوسانات قیمت ارز، سکه و اعتصاباتی که اخیرآ از سوی کامیون داران و کارخانه ها رخ داده است، بیان داشت: عمده مصیبت هایی که شاهد آن هستیم کار بیگانگان است؛ امروزه دشمن جنگ اقتصادی را در دستور کار قرار داده و هدفشان تفرقه میان مردم و مسئولین است.
وی تصریح کرد: دشمنان خیال کرده اند مردم جدا از نظام هستند، اما ملت کشور ما تمام گوشت و پوست و استخوان خود را از نظام اسلامی گرفته اند و حتی اگر جانشان را فدا کنند هرگز از این مملکت جدا نمی شوند.
امیری ارجمند به نقل از مقام معظم رهبری یاداور شد: مسئله بیان بحران، یک جنگ روانی است. سه جنگ اقتصادی، روانی و عملی از توطئه های دشمن برای نشان دادن کشورمان به عنوان یک جامعه بحران زده است؛ اما بحران نیست و مشکلات در همه جوامع وجود دارد.
وی در ادامه گفت: مملکت اسلامی ایران 40 سال است مورد هجمه های تمام دنیا قرار گرفته است و توانسته در تمام عرصه ها پیشرفت چشمگیری داشته باشد.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: آقایی و استقلال هزینه دارد؛ وقتی قرار باشد اسلام واقعی در دنیا مطرح شود باید برخی فدا شوند؛ اما باید توجه داشت آینده ای بسیار روشن و ارزشمند در پیش خواهد بود.
وی اظهار داشت: امروزه بعضی از روشن فکران پسرفت دارند، که شاید از ابتدا همین افکار را داشته اند و حالا بروز کرده باشد؛ چرا که می گویند باید با آمریکا مذاکره کنیم و بحث هسته ای را کنار بگذاریم.
این مقام مسئول تاکید کرد: امروز روز تسویه حساب سیاسی، حزبی و جناحی نیست؛ و مانند سم، مهلک است. دشمن به دنبال آسیب زدن به شخص و جناح خاصی نیست و می خواهد به اسلام، ایران و ملت ضربه برنند.
شهرستان فیروزکوه با 40 هزار جمعیت در شمال شرقی تهران واقع شده است.
تهرام/9353//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.