هفته گذشته نیز تعدادی از افراد ناشناس در منطقه شهرک رضی به تعدادی از خودروهای شهروندان در ورامین آسیب وارد کرده بودند.
شاهدان این رویداد شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفتند: این افراد حدود ساعت 20 درحالی که صورت های خود را پوشانده بودند، دست به این اقدام زدند.
این افراد با حضور در شهرک اصلاح بذر یکی از مناطق پرجمعیت و پرتردد ورامین شیشه های این خودروها را شکستند و به بدنه برخی از خودروها نیز خسارت زدند.
به گزارش خبرنگار ایرنا پس از این اتفاق نیروی انتظامی با حضور در مناطق مختلف ورامین با اجرای طرح ایست و بازرسی نسبت به شناسایی این افراد اقدام کرده است.
فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: پلیس با تمام توان با کسانی که امنیت جامعه را با مشکل مواجه کنند برخورد می کند و آنان را به دست قانون می سپارد.
سردار عبدالرضا ناظری افزود: عوامل انتظامی شهرستان ورامین با اطلاع از وقوع این حادثه بافوریت به محل اعزام شدند و نسبت به بررسی وضعیت خودروها اقدام و اطلاعات لازم را از شاهدان کسب کردند.
وی تأکید کرد: مردم اطمینان داشته باشند هیچ یک از این افراد نمی توانند از قانون فرار کنند و پلیس با تمام توان با آنها برخورد خواهد کرد.
ناظری تصریح کرد: عوامل انتظامی با اجرای طرح های محسوس و نامحسوس در مناطق مختلف شهرستان ورامین حضور دارد و با کسانی که امنیت جامعه را به خطر می اندازند برخورد می کند.
شهرستان ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.