حسن ابراهیمی‌بسابی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای احکام قضایی ساخت و سازهای غیرمجاز و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی بر اساس تبصره 2 ماده 10، 30 هکتار از اراضی کشاورزی در منطقه هومند وادان که به صورت دو شهرک اجرا شده بود، تخریب شد.
وی ادامه داد: این میزان هکتار به 70 قطعه برای ساخت و ساز غیر مجاز تقسیم شده بود که سه هزار متر دیوارکشی و همچنین برخی قطعات که دارای اسکلت بنا بود، به همت جهاد کشاورزی و بخشداری مرکزی تخریب شد.
این مقام مسئول همچنین از اجرای حکم قطعی تخریب پنج واحد مسکونی، ویلا و مغازه در شهر آبسرد در روز گذشته خبر داد و افزود: این پنج واحد با تغییر کاربری اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده بودند که پس از طی مراحل قانونی، حکم قطعی صادر و تخریب انجام شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند با بیان اینکه یکی از سیاست های شهرستان برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز است، گفت: بسیاری از مشکلات کشاورزی، تغییر اراضی، کاهش آب های زیرزمینی و ... به دلیل وجود ساخت و سازهای غیر مجاز است که برای جلوگیری از هرگونه شرایط بحرانی در آینده، به شدت با این مهم در منطقه برخورد می شود.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.