حسن ابراهیمی بسابی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: طی گزارش ها و اعتراضات جمعی از ساکنان شهرستان نسبت به برخی افراد فرصت طلب و سودجو که با برگزاری میهمانی های شبانه و مراسم عروسی خارج از عرف جامعه موجب ایجاد بی نظمی و سلب آسایش مردم شده بودند، اقدام قانونی صورت گرفت.
وی با اشاره به اینکه دادستانی به عنوان مدعی‌العموم وظیفه دارد با این گونه موارد برخورد قاطع نماید، گفت: در این راستا شش مورد از اماکن خصوصی و عمومی در سطح شهرستان ایجاد بی نظمی می شدند، پلمپ شد.
ابراهیمی بسابی در ادامه به دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه نظارتی اشاره کرد و گفت: مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز، نظارت بر تصرفات اراضی ملی و تغییر کاربری اراضی کشاورزی، نظارت بر سایر امورات شهری که مربوط به نظم عمومی باشد مثل نظارت بر دست فروش ها و متکدیان و جمع آوری معتادها از دیگر مواردی است که در دستور کار قرار داریم و برخی موارد نیز در حال اجرا است.
این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر تعداد پرونده‌های آماده به اجرای رفع تصرف اراضی حدود 60 فقره می باشد، بیان کرد: جلوگیری از فرصت‌طلبی سودجویان در تصرفات و تغییر کاربری غیرقانونی اراضی ملی از مواردی است که به صورت قاطع برخورد می شود.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: طی 2 ماه اخیر 200 مورد رفع تصرف در روستای سیدآباد و حدود 110 هکتار از اراضی کشاورزی رفع تصرف شد و تغییر کاربری به حالت اولیه بازگشت.
وی تاکید کرد: این نهاد با قاطعیت با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کاربری غیرقانونی درمقابل فرصت‌طلبی برخی افراد سودجو برخورد می کند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.