حسن ابراهیمی بسابی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارشات مردمی مبنی بر وجود برخی از ماموران گشت‌های نظارت ‌بر ساخت و ساز غیرمجاز و تصرف اراضی ملی با همکاری برخی از سازندگان ساختمان و پیمانکاران و اخذ رشوه، این مهم مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: یکی از ماموران گشت‌های نظارت‌ بر ساخت و ساز غیرمجاز و تصرف اراضی ملی مرتکب تخلف اداری دریافت رشوه می‌شود و با چنین پدیده زشتی شرایط تصرف اراضی ملی و تغییر کاربری‌ها را فراهم می‌آورد.
این مقام مسئول گفت: این فرد بسیاری از تخلفات ساخت و ساز غیرمجاز را به مراجع مربوطه گزارش نمی‌کرد که در این رابطه تحقیقات میدانی از سوی مراجع قضایی انجام شد.
ابراهیمی بسابی با بیان اینکه در یک اقدام ضربتی دستور قضایی جهت دستگیری فرد مجرم صادر شد، خاطرنشان کرد: با همکاری نیروهای قضایی در حین ماموریت‌کاری و نظارت بر ساخت و ساز غیرمجاز، پس تبادل وجه رشوه دستگیر و تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.
وی افزود: شناسایی سایر افراد پشت پرده این موضوع از طریق مراجع قضایی در حال رسیدگی بوده و مامور رشوه گیرنده هم‌اکنون روانه زندان شده است که به احتمال زیاد مرتبطان دیگری هستند و با این متهم همکاری دارند.
دادستان شهرستان دماوند تاکید کرد: با پرداخت رشوه شاید موقتا ساخت و ساز غیرمجاز انجام گیرد، ولی در نهایت برخورد قضایی و قانونی برای تخریب آن بنای غیرقانونی و رشوه دهندگان و رشوه‌گیران صورت خواهد گرفت.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.