به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمود چهارباغی روز شنبه در مراسم رژه نیروهای نظامی، انتظامی فیروزکوه ،افزود: تمام آحاد جامعه در همه روستاها و شهرها ایستاده اند تا یاد شهدا را زنده و اگر خطری کشور را تهدید کرد به صحنه بیایند.
وی ادامه داد: لازمه این کار این است که مسئولان قشر آسیب پذیر را در نظر بگیرند و برای آنها تلاش کنند، چرا که این قشر همواره کشور را حمایت می کنند اما سرمایه داران در مواقع سختی طلبکار مردم شده، روز به روز به سرمایه خود افزوده و صحنه را خالی می کنند.
امام جمعه فیروزکوه نیز دراین مراسم اظهار داشت: تا زمانی که نهضت عاشورا و فرهنگ ایثار، جهاد، امامت و ولایت به عنوان باور میان مردم و سربازان نظام جمهوری اسلامی ایران است هرگز از فرمان امامت تخطی نمی کنند و هیچ دشمنی نمی تواند به حریم ما تجاوز کند.
حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی امیری ارجمند ادامه داد: برخی از چالش هایی که امروز با آنها مواجه هستیم از سوی استکبار جهانی و برخی از سو تدبیر بعضی جریانات و مسئولین به ما تحمیل شده است، که امید است با دلسوزی اغلب مسئولین نظام و هدایت های مقام معظم رهبری از این برهه حساس کشور عبور کرده و به عنوان قدرت برتر منطقه و دنیا مطرح باشیم.
وی تاکید کرد: احراز دین مبین اسلام نیاز به هزینه دارد؛ اگر بحث اسلام و قرآن در میان باشد، هزاران شهید تقدیم کرده و خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا، هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه همزمان با آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران شروع و تا 6 مهرماه ادامه دارد.
شهرستان فیروزکوه دارای دو بخش مرکزی و ارجمند، در 120 کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
تهرام/ 9897 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.