سردارحسین رحیمی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی استقبال از مهر ۹۷ افزود: مشکلات ترافیکی روزانه در مناطق با حضور میدانی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری هر منطقه رصد و این معاونان تنها به نشستن در اتاق خود اکتفا نکنند.
وی ادامه داد: همچنین باید نقاط حادثه خیز تصادفات در هر منطقه شهر از روی کروکی ها شناسایی و ایمن سازی شود.
رحیمی به وجود بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش آموز در شهر تهران اشاره کرد و اظهارداشت : بیشتر این دانش آموزان از سرویس مدرسه استفاده می کنند که در این راستا آموزش رانندگان برای برخورد مناسب با دانش آموزان به صورت ویژه ای انجام می شود.
رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد که خودروهای رانندگان سرویس مدرسه حتما باید معاینه فنی داشته باشد.

* پرهیز از جزیره ای عمل کردن در مدیریت شهری
سردار رحیمی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه استقرار مدیریت یکپارچه شهری یکی از دغدغه های اصلی مدیران شهری تهران است، گفت: جزیره ای عمل کردن دستگاه ها یکی از معضلات پایتخت است و باید با تعامل و همکاری در رفع مشکلات شهروندان کوشید.
وی ادامه داد: دشمن تلاش می کند که انسجام، هم افزایی و وحدت بین مردم و مسئولان را کاهش دهد باید برای خنثی کردن برنامه آنها از 'منم منم ها' و جزیره ای عمل کردن در خدمت به مردم دوری کنیم.
وی با بیان اینکه تعامل خوبی بین پلیس و شهرداری تهران وجود دارد، خطاب به فرمانداران مناطق ۲۲ گانه راهور گفت: در هیچ رده ای در پلیس راهور نباید اختلافی با معاونت ترافیک وجود داشته باشد.
وی تاکید کرد: یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری باید ترافیک تهران باشد چرا که شهروندان از آن رنج می برند و بیش از ۲۰ میلیون تردد روزانه درپایتخت انجام می شود پس باید اقداماتی موثر در خصوص کاهش اتلاف وقت شهروندان در ترافیک انجام گیرد تا آرامش مردم تامین شود.
وی با انتقاد از رفتار برخی موتورسیکلت سواران نیز اظهارداشت: پیاده راه های تهران تبدیل به پارکینگ موتورسیکلت شده و این موضوع در مقابل پاساژ علاالدین به وضوح قابل مشاهده است.
سردار رحیمی خاطرنشان کرد: باید مسئولان و مدیران شهری علاوه بر دغدغه ترافیک راهکاری را نیز برای کاهش و رفع این معضل ارایه کنند.
تهرام/9343/3225 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.