حمیدرضا ارجمندیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: 120 دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته قرار دارند
که مبلغ 130 تا 200 هزار تومان علاوه بر حقوق ماهیانه و کمک های مردمی توسط کمیته امداد به حساب این دانش آموزان و دانشجویان واریز شده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه با اشاره به مرحله نخست جشن عاطفه ها که 15 شهریور در2 پایگاه میدان معلم و اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) و روز بعد جنب مسجد جامع شهرستان درمحل نماز جمعه، برپاشد اظهارداشت : یک میلیون و 500 هزار تومان کمک نقدی و تعدادی کالای غیر نقدی از سوی کسبه و شرکت ها تعهد شده است تا پایان شهریور ماه جمع آوری و بین نیازمندان توزیع می شود.
ارجمندیان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تحصیلی جدید، قلک و پاکت های نیکوکاری در اختیار مدارس قرارداده می شود و در 11 مهر ماه همراه با برپایی سراسری جشن عاطفه ها با جمع آوری هدایای دریافتی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.
وی یادآور شد: کمک های نقدی و غیر نقدی مردمی در سال گذشته به 29 میلیون تومان بود که پیش بینی می شود امسال تا 20 درصد افزایش داشته باشد.
رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه با تاکید بر استعلام 2 جانبه میان بهزیستی و کمیته امداد، اظهار داشت: طی 5 سال اخیر، 1200 نفر در شهرستان با دریافت وام اشتغال زایی و فراگیری مهارت، در حوزه کسب، تاکسیرانی، دامپروری و ... مشغول به کار شده اند که برخی از آنها تحت پوشش کمیته یا بهزیستی قرار ندارند.
شهرستان فیروزکوه دارای 2 بخش مرکزی و ارجمند، با 59 روستا در 120 کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
تهرام/9897 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.