به گزارش ایرنا ، حسین دشتی روز سه شنبه در آستانه بازگشایی مدارس در نشست با خبرنگاران افزود: کمیته امداد در این روز کمک های نیکوکاران را جمع آوری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار می دهد تا هیچ دانش آموزی به جهت نبود امکانات اولیه تحصیلی از علم آموزی و تحصیل عقب نماند.
وی از وجود پنج هزار و 300 دانش آموز نیازمند در استان خبر داد و اظهار داشت: با کمک خیرین و نیکوکاران وسایل مورد نیاز دانش آموزان از جمله کیف و لوازم و التحریر قبل از شروع سال تحصیلی توزیع می شود.
او بیان کرد: دانش آموزان محروم برای تهیه لباس و کتاب درسی خود چشم به دستان نیکوکاران وخیرین دوخته اند و برای تهیه آنها بیش از هشت میلیارد ریال نیاز باشد.
دشتی با بیان اینکه پارسال در جشن عاطفه ها خیرین استان در مجموع 18 میلیارد و 560 میلیون ریال به دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند کمک به صورت نقدی و غیر نقدی کردند، اضافه کرد: پیش بینی می شود این کمک ها امسال به بیش از 21 میلیارد ریال افزایش یابد.
وی ادامه داد: امسال مرحله دوم جشن عاطفه ها 11 مهرماه در مدارس استان برگزار خواهد شد و برای این منظور 170 هزار پاکت توسط مدیران مدارس در بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل افزود: کمک های جمع آوری شده توسط مدیران مدارس در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار خواهد گرفت.
27 هزار و 465 خانوار با جمعیت 48 هزار و 847 نفر در استان اردبیل زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.